Forum » Doubts and questions » Eng and Spanish server | Date | |
---|---|---|
Username
4103 msgs.
Best scorer
|
What does these Spanish server positions mean in our English server?? PO MDF MCI MC MCD MO DLI DLD from experience manager that plays both server alone |
01/04/2018 23:51 |
- Div/Gr | ||
Username
1491 msgs.
International
|
Hmmmm........ask darra |
02/04/2018 09:30 |
- Div/Gr | ||
Username
3869 msgs.
Best scorer
|
Mr Temmy said: What does these Spanish server positions mean in our English server?? PO MDF MCI MC MCD MO DLI DLD from experience manager that plays both server alone i don't know why i haven't see this. Mine remain the same gk-om. |
02/04/2018 11:04 |
- Div/Gr | ||
Username
3869 msgs.
Best scorer
|
Mr Temmy said: What does these Spanish server positions mean in our English server?? PO MDF MCI MC MCD MO DLI DLD from experience manager that plays both server alone i don't know why i haven't see this. Mine remain the same gk-om. |
02/04/2018 11:04 |
- Div/Gr | ||
Username
3967 msgs.
Best scorer
|
Mr Temmy said: What does these Spanish server positions mean in our English server?? PO MDF MCI MC MCD MO DLI DLD from experience manager that plays both server alone GK DFM LIM IM RIM OM LF RF |
02/04/2018 13:21 |
- Div/Gr | ||
Username
3967 msgs.
Best scorer
|
Dannyrayz said: Mr Temmy said: What does these Spanish server positions mean in our English server?? PO MDF MCI MC MCD MO DLI DLD from experience manager that plays both server alone i don't know why i haven't see this. Mine remain the same gk-om. Your settings is in English Change to spanish |
02/04/2018 13:39 |
- Div/Gr | ||
Username
4103 msgs.
Best scorer
|
Darra said: Mr Temmy said: What does these Spanish server positions mean in our English server?? PO GK MDF DFM MCI LIM MC IM MCD RIM MO OM DLI LF DLD RF from experience manager that plays both server alone GK DFM LIM IM RIM OM LF RF thanks bro |
02/04/2018 13:41 |
- Div/Gr | ||
Username
3869 msgs.
Best scorer
|
Darra said: Dannyrayz said: i don't know why i haven't see this. Mine remain the same gk-om. Your settings is in English Change to spanish it is better that way, i still have my book to understand, don't want to stress my brain. |
02/04/2018 15:22 |
- Div/Gr | ||
Username
4103 msgs.
Best scorer
|
Dannyrayz said: Darra said: Dannyrayz said: i don't know why i haven't see this. Mine remain the same gk-om. Your settings is in English Change to spanish it is better that way, i still have my book to understand, don't want to stress my brain. Danny it is very easy bro i just try it now...just change your language to Spanish..lobatan# |
02/04/2018 16:11 |
- Div/Gr | ||
Username
1491 msgs.
International
|
Darra the genius |
02/04/2018 18:37 |
- Div/Gr | ||